Bukan Sekadar Perancang Keluarga Yang Biasa-Biasa.
Wassap / Telegram - 019-2696917 - Wan

Gerak Gempur MAB 2017 Shah Alam.

Assalamualaikum.. Salam sejahtera.

Lama dah tak menulis di blog ni. Kali ni nak update gambar perjumpaan Gerak Gempur MAB 2017 yang telah pun berlaku pada 25hb Feb lepas ni Hotel De Palma Shah Alam..

GGM Shah Alam 2017

Alhamdulillah.. Segalanya berlangsung lancar. Antara penganjuran yang terbaik dan paling ramai penyertaan daripada agen² dan dealer² hebat yang berhampiran, malah ada juga yang memandu dari Terengganu dan Kedah semata² untuk bertemu dengan network² masing² menadah ilmu dengan mentor masing² yang telah berjaya membina keyakinan dan kewangan dengan hanya menjual MAAJUN ANGGUN BISTARI.

Ada yang telah mampu membuat tabungan bulanan RM40,000 sebulan, melancong ke sana sini dalam negara luar negara, buat umrah, shopping² hanya dengan menjual MAAJUN ANGGUN BISTARI! perancang-tradisional.blogspot.com.. Alhamdulillah.. Mana nikmat yang manakah lagi yang ingin kita dustakan..

Bagi yang tertanya² bagaimana cara untuk melakukan dan mendapat pendapatan sekurang²nya 4 angka, bolehlah wassap saya. Team kami akan bantu anda A to Z.. Inshaa Allah..

Wassap saya
019-2696917
Wan.

Anda buat anda dapat..



No comments:

Post a Comment

Isikan blog anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...