Bukan Sekadar Perancang Keluarga Yang Biasa-Biasa.
Wassap / Telegram - 019-2696917 - Wan

MAAJUN ANGGUN BISTARI TABLET DI TV ALHIJRAH.

PENGIKLANAN MAB TABLET (MABT) DI TV HIJRAH.

Satu lagi inisiatif syarikat ZPR RESOURCES bagi memantapkan dan meluaskan kebaikan MAB untuk semua wanita-wanita di luar sana.

MAB Tablet
Kementerian Kesihatan Malaysia, KKM adalah satu organisasi kerajaan yg telus yg mengawal pengeluar produk untuk dijual dipasaran Malaysia.

KKM tidak menghalang rakyatnya kreatif. Rakyat yg kreatif akan menyumbang kepada pendapatan negara melalui organisasi mereka. Apa yg ditekan oleh KKM adalah produk itu selamat dimakan, tidak dicampur dgn bahan terlarang seperti dadah, racun, logam berat mercury, steroid dan juga bahan aktif ( aktif ingrediant ) yg melebihi dos badan manusia.

Pengeluar produk boleh mengeluarkan produk herba dalam keadaan yg selamat jika mematuhi nisbah yg ditetapkan KKM iaitu 20:80.

Nisbah 20:80 adalah bermaksud, kandungan aktif ingrediant adalah 20% sahaja. Manakala 80% itu adalah dalam bentuk nutrisi makanan.

Konsep ini dinamakan FDI. Apa itu FDI? FDI adalah FOOD DRUG INTERPHASE @ Produk Interfasa Makanan-Ubat. FDI adalah gabungan 80% nutrisi makanan dan 20% bahan aktif dari herba.

MAB Tablet.
FDI bukanlah ubat dan ia tidak di kawal oleh BAHAGIAN KAWALAN DADAH KKM. Hanya produk kategori ubat sahaja yg perlu di daftar dgn KKM dibawah AKTA KAWALAN DADAH 1984.

Inilah konsep MABT yg diiklankan dalam TV HIJRAH sekarang iaitu FDI.

SELAMAT MENONTON MABT di TV HIJRAH

Hubungi kami untuk menjadi agen dan pemborong.

MAAJUN ANGGUN BISTARI TABLET DI TV ALHIJRAH.

No comments:

Post a Comment

Isikan blog anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...